Bytet




God kväll! För ungefär 3 månader sedan köpte jag denna kruka,gryta på Borghällagård. Kände nästan genast att detta inte var min "grej". Sagt och gjort så tog jag med den nu när jag hälsade på min dotter, självklart skulle vi åka till Borghälla även denna gång. Tänkte att om jag har lite tur får jag byta den till något annat.




Visst hade jag tur, inga problem med att byta den till denna underbara lykta!
Som ni förstår hade jag redan tidigare sett ut denna vägglykta men tyckte då att den var för dyr.
Visst är det är snyggt med lite svarta detaljer mot allt det vita här i huset!?
Lyktan kommer från Dommo by gawor.
Har lovat mig själv att det får vara nog med lyktor nu (för ett tag i alla fall).

                                                                                              Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma, mode, skor

Lyktor är fint ;)

2012-03-01 @ 20:24:23
URL: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0