Ester Elenora



Hej! Ett klädmärke som faller mig i smaken är Ester Elenora. Gillar den romantiska stilen på klänningar, koftor och framförallt deras sjalar. Är nu en lycklig ägare till en sådan sjal och det bästa av allt var att den var gratis, passade på att använda julklapps pengarna nu när jag var i stan.




Färgen var väl inte helt i min smak, hade sett ut en annan men den var slut. Förhoppningsvis kommer det en vår och då får jag nog mera användning för denna färg än den svarta som jag önskade.

Såg ni Äntligen Hemma i kväll? Det skulle inte göra ont att ha en sådan Walk In Closet!


                                                                                                       Ha det gott

Kommentarer
Postat av: eva

Ja,nog drömmer man sig bort och önskade att man hade en sån skulle nog tillbringa lite för mycket tid i den !!!!

2012-02-08 @ 09:35:46
Postat av: Kate

Vilken walk in closet.... suck!! Underbar grå färg tyckte jag!!

Sjalen var toppenfin..mina färger!!

Kram och ha en bra dag!! Kate

2012-02-08 @ 09:51:09
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.com
Postat av: Emmelie

Jättefin, vart är den köpt :)

2013-10-04 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0