Gåva + Hjärterum



För några dar sedan fick jag möjligheten att testa Cliniderms Age Correct. Jag brukar vanligtvis inte använda så mycket hudkrämer, tycker de flesta är kladdiga och luktar alldeles för mycket. Nu har jag provat Age Correct i flera dar och är helnöjd, den tränger in i huden med en gång, kladdar inte och doftar lagom. Eftersom jag är jätteallergisk mot vissa sminkprodukter känns det bra att ha hittat något som fungerar.





Här är ett rum som jag inte visat förr, vår lilla toa ! Det är nog enda rummet som vi inte gjort nåt åt, den gamla 70 tals tapeten är kvar, sliten men charmig.





Det blir ett tidigt inlägg i dag, brukar ju inte göra nåt före 22 i alla fall. Anledningen är att "gubben" har jaktmöte här i kväll och jag har inget som helst intresse av det.



Avslutar med en härlig vårbild, som ni ser var den stora "lampan" tänd i dag!


                                                                                              Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Kate

Den tapeten blev man glad av..:)) Ha en skön torsdag!! Kram Kate

2012-02-16 @ 08:24:30
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.com
Postat av: Jennie

Ohhh vilken fin toalett !! Den behövs inte renoveras. Helt underbar.

2012-02-20 @ 18:47:52
URL: http://battreochfinare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0