Strumpor och presentkort



Hallå där! Här stickas det strumpor i långa banor, just nu är det långa med pälskant som gäller. När jag väl börjar med strumpor kan det bli hur många som helst! Nästa dag är det virkning som gäller,som förra vintern när jag virkade ett sängöverkast till dottern, satt alla lediga stunder tills det var klart.





Den bästa julklappen är nog ett presentkort! Jag fick mitt på favoritbutiken (Blomster), visste direkt vad jag skulle köpa. Nyårsblomman som vi fick av min dotter var planterad i en jättefin vas, en likadan fick det bli så nu använder jag båda som ljuslyktor på matrumsbordet.
En liten fin bok blev det också, hade svårt att bestämma motiv då det fanns flera men valde denna.
Jag som så många andra har nog blivit lite beroende av Yankee Candle! Presenkortet räckte till ett jättestort som doftar underbart!

                                                                                        Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Kate

Vilka underbara sockor, helt i min smak! Måste be vår sonhustru att sticka såna åt mig! Trevlig fredagkväll! MVH Kate

2012-01-13 @ 21:15:34
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0