Inte så mycket rött



God afton! I dag rensade jag på kökshyllan, med lite vemod packade jag ner dom gråa tomtarna som jag fått av dottern för ett antal år sedan. Har samlat på tomtar i hela mitt liv men att plocka fram alla har jag slutat med. Just dom här gråa tillhör mina favoriter och åker fram varje jul.




Denna jul har jag försökt att bara ta fram det jag verkligen tycker om, inte för mycket rött då lessnar man så fort. Den lilla plåttavlan tycker jag om så den får stanna framme, har satt en spets över Merry Christmas.
Här var det barmark ända fram till advent, nu är det så mycket snö att jag har svårt att tro att det någonsin blir barmark igen.

                                                                                      Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0