Lärk




När jag hittade en lärk förra helgen var jag bara tvungen att ta med några kvistar hem! Har nu bytt ut trollhasseln mot dessa dekorativa kvistar, de var lite ljusa i topparna men med en dusch av svart sprayfärg blev de så mörka som jag ville ha dem.




Lite påskplanteringar har jag faktiskt hunnit med i veckan! När solen skiner och det är varmt får man sån lust att vara ute och stöka, men nu ska det bli kallare igen och då blir det till att bära blommorna ut och in i vanlig ordning!





På bron får blommorna stå i en gammal låda.


                                                                                 Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Hallå där!



Så fint du gjort!

Lärkkvistarna passade superbra på hyllan, skulle vilja ha några jag med!



Ha en fin påsk-vecka!



Kram Liza

2012-04-03 @ 13:31:56
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0