Stegen




Gokväll på er, naturligtvis var det en stege jag skulle göra av skaklarna! Nu kan jag äntligen hänga upp alla mina plädar som jag stickat och virkat! I gårkväll höll vi på att få utrymma huset när jag oljade in stegen, har väl aldrig känt en så vidrig lukt på en olja! Öppnade fönster och dörrar för att vädra men inget hjälpte, var tvungen att ställa ut stegen över natten.





Nu har lukten försvunnit och stegen har flyttat in i vardagsrummet.
Idag har vi varit på barndop, kul att vara i kyrkan utan tråkigheter.
Efter dopet blev det gofika med massor av tårtor och godsaker. 


Har "lurat" gubben att ta in en sak ur mitt möbelförråd, vet inte om den ska få vara som den är eller om jag ska måla den! Har ingen bild att visa i kväll men ni får se så fort jag fotat den!


                                                                           Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0