Hörnet & skatan




God afton, äntligen har vi Maj månad men nån värme att tala om har vi inte! I alla fall så har gräsmattan torkat så pass att det är dags att räfsa bort allt skräp + att få blåsor i händerna igen!





Bilderna i kväll kommer från vardagsrummet, hörnet fick vi på köpet när vi tog bort en vägg men istället fick vi ett gigantiskt vardagsrum i vinkel. Som ni ser är den fula mattan i hallen kvar, har bestämt att den får duga över sommaren!





Tre små hyllor som jag fått av yngste sonen, vill ju inte ha dem tomma så jag ställde bara dit några saker i silver.





På tal om silver, jag har kanske varit en skata i ett tidigare liv eftersom jag är så förtjust i vitt, svart och silver?!




                                                                                       Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Kate

Vad fint med de små hyllorna, ett tips till min källartrappsvägg..! Och vilken söt liten mexikansk ugn, själv har jag en modell större i svart som vi eldar ganska ofta i!! Kram Kate

2012-05-02 @ 07:29:03
URL: http://nummertrettiofyra.bloggspot.com
Postat av: Therez

Och så har du i sånnafall fått en skatunge också, för jag är precis likadan och har alltid varit. hi hi. Kram mammsen

2012-05-06 @ 09:40:05
URL: http://www.therez.se
Postat av: Elin

Hej!
Var kommer de fina hyllorna ifrån? :)

2012-11-21 @ 10:14:08
URL: http://elpelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0