En underbar Italienare

 
 
Hej på er!
Är nu hemma igen efter födelsedagsfirandet, en alldeles underbar helg som jag tillbringade med 3 av mina 4 barn! Det blev lite shopping med yngsta dottern, middag hos äldste sonen och naturligtvis en massa firande hos dottern som hade sin födelsedag!
Man blir alldeles yr i bollen av alla julsaker som redan kommit fram i alla butiker, så mycket fint och varje år är det alltid något nytt!  För min del blev det lite svarta julgransprydnader eftersom jag hade turen att få överta dotterns vita julgran.
 
 
 
 
Nu tänker jag tipsa om världens godaste rödvin, lite dyrt men värd varenda krona!
Vinet heter Amarone och kommer från italien.
 
 
 
 
 
                                                                       Ha det gott
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbar lykta- var hittar man en sån?

2012-11-09 @ 19:28:42
Postat av: Kate

Det vinet har jag druckit- sååå gott!!
Spännande med en vit julgran..:) Önskar Dig en ny skön vecka, kram Kate

2012-11-11 @ 21:24:28
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.se/
Postat av: Jenny

Mycket gott, verkligen värt att köpa ett Amarone någon gång emellanåt!

2012-11-20 @ 22:24:03
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se
Postat av: gizze

Så mycket fint du har...
Det vinet är got..men inte värt pengarna tycker jag..billigare alternativ finns såsom Valpolicella Ripasso och Raccolto ...
Ha en fin fredag.../ Gizze

2012-11-23 @ 14:40:50
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Therese

Är blomman i plast? Jättefin!!

2013-09-13 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0