Saker till uterummet

 
Gokväll!
Här får ni en liten glimt av vårt uterum, nu är det bara lite färg och sommar som fattas innan vi kan sitta och njuta där! Som vanligt när det gäller mig så har jag redan tänkt ut och tillverkat några saker som jag hoppas ska få plats där!
 
 
 
 
Det blev en tavla av gamla brädor, är helt såld på gammalt virke!
 
 
 
 
 
En av de gamla årorna har fått mitt bloggnamn, den andra tänker jag skriva välkommen på!
 
Ser ni skillnad på bilderna är det dottern som varit framme, ni ser säkert villka!
Jag vill också ta så fina bilder!
 
 
                                                                                           Ha det gott

Kommentarer
Postat av: blockethuset

Makalöst vackert..textar du själv? Känner mig "hemma"här på din blogg..jag älskar att texta!

2012-11-20 @ 12:51:29
URL: http://www.blockethuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0