Omgjort

 
 
Hej igen!
Hua så kallt det varit i dag, men nu skiner solen så det finns hopp om värme igen!
Som jag sa i går har det flyttats en massa saker igen, nu är det matrummet som fått sig en omgång!
Kökssoffan har fått ge vika för den gamla stegen och tavlan ovanför har flyttats från vardagsrummet.
 
 
 
 
Här i hörnet står nu en vas med kvistar.
 
 
 
 
På skänken har jag bytt ut trälådan mot ett kokboksställ som legat i flera år utan att användas.
 
 
 
 
Det har rensats på sidebordet, nu står där bara den stora ängeln, plättar i luften och 2 ljusstakar.
 
 
 
 
Har ni sett vilket fint hörnskåp vi fått av grannarna!?
Vi har nog de bästa grannar man kan ha, alltid hjälpsamma och trevliga!
Skåpet var brunt när vi fick det, men inte nu längre för nu är det vitt!
Avslutar kvällens inlägg med att visa tjurskallen där grimman till min älskade häst hänger.
 
 
 
 
 
                                                                Ha det gott

Kommentarer
Postat av: ANna

Vilket härligt hem och vilken fin blogg! Hit återkommer jag gärna!

2013-10-03 @ 16:01:31
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

jag måste bara säga att din blogg är en stor inspiration till hur jag vill att vårt hus ska se ut! Jag visade din blogg för min sambo och sa att "såhär vill jag också bo"! Jag hoppas att du inte har slutat blogga för jag älskar dina inlägg! kram

2013-11-08 @ 11:20:43
URL: http://kimelie.vimedbarn.se
Postat av: ida

kan man fortfarande köpa bokstället, vart isf?

2013-11-21 @ 17:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0