Den lilla köksön

 
Hej svejs!
Sent ute som vanligt, men ett litet inlägg blir det!
Som ni vet älskar jag att byta plats på saker i detta hus och nu var turen kommen till den lilla köksön!
Efter att ha varit i tvättstugan några år var det nu dags för den att flytta till köket!
 
 
 
 
Eftersom jag fått många frågor om skänkarna i matrummet svarar jag direkt i bloggen!
Har tidigare sagt att de är 25 år men efter att ha funderat lite kom jag fram till att de är 37 år och tror inte att man kan köpa dem i dag! De var naturligtvis i furu som allt annat på den tiden, nu är de vita och fina och håller nog 37 år till!
 
 
 
                                                                                      Ha det gott och kram till er på Alla hjärtans dag i morgon!

Kommentarer
Postat av: Helena Nygrund

Oj, en sån fin köksö är alldeles för fin för att gömmas inne i tvättstugan. Vilken tur att den har fått flytta ut i köket nu!

En alldeles särdeles fin Alla Hjärtans dag till dig!
Kram Helena N

2013-02-14 @ 10:42:47
URL: http://helenanygrund.blogg.se
Postat av: Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Så hilmla fint!

2013-02-14 @ 11:04:09
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0