Gamla saker på nya ställen

 
 
God Fredagkväll!
Att byta plats på saker är ett billigt och bra sätt att förnya hemma!
Nu är det matrummet som råkat ut för det igen, eller sidebordet rättare sagt.
Gubben suckar och tycker att det är bra som det är men går i alla fall med på att hjälpa mig!
 En spegel kommit upp på väggen, de stora ljuslyktorna har flyttat från vardagsrummet, korgarna har målats vita och så lite piff på den undre hyllan.
Med det lilla blev matrummet nästan som nytt!
 
 
 
Men oj, nu tror jag att det är någon som lekt med handen, undrar vem det kan vara!?
 
                                                                
                                                                                   Ha det gott
 

Kommentarer
Postat av: Kate

Så snyggt med de stora lyktorna bredvid spegeln, så skulle jag aldrig tänkt själv!! Superfint...
Och handen.... *ha ha ha*
Lördagskram från Kate

2014-02-22 @ 08:09:18
URL: http://www.nummertrettiofyra.blogspot.se
Postat av: Eva

Jag älskar lyktorna vid spegeln! Vart har du köpt dem?

Svar: Hej Eva!Har fått dem av mina barn, köpta på Blomster
husetvidvagen.blogg.se

2014-03-09 @ 14:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0