Ugglor

 
Halloj!
Måndag igen och helgen har passerat i ilfart, glömte till och med att göra ett inlägg men så är det när mina handarbeten går före allt annat!,
Den ulliga lilla babyugglan på hyllan kommer från mitt barnbarn.
Var med när hon köpte den och såg att den inte riktigt passade henne men vem har inte köpt saker som man ångrar! 
I alla fall så fick ugglan följa med mig när jag åkte hem och det slutade med ett nöjt barnbarn och en mormor som blev med uggla!
 
 
 
 
Den andra ugglan blev till i går när vi fick en baby i släkten, det var mitt brorsbarn som fick en liten Emil!
Var bara tvungen att virka en mössa som jag tidigare sett på en blogg och efter 2 försök fick jag äntligen till den.
Felet jag gjorde var att den blev alldeles för stor, inte kommer jag ihåg att en baby är så liten.
 
 
 
 
 
                                                                         Ha det gott
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kate

Det var de sötaste ugglor... Ugglemössan var ljuvligt söt!
Tisdagskram från Kate

2014-02-25 @ 09:39:53
URL: http://www.nummertrettiofyra.blogspot.se
Postat av: Marita

Så underbart ljuvliga...båda två :) Ja, hur små de där barnen egentligen är har man ju alldeles glömt bort :)

2014-02-25 @ 13:18:46
URL: http://ivaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0