Bord av lastpall

 
Halloj!
Som ni vet så är jag väldigt svag för gammalt virke och vad passar då bättre än en gammal lastpall och som tur är har jag en snäll gubbe som kånkar och flyttar alla mina påhitt varthelst jag vill!
Bordet blev jättetungt eftersom jag lade ett extra lager med brädor för att slippa hålen på bordskivan.
Resultatet blev i alla fall som jag tänkt och det är så skönt med ett avbrott från min virkning, för utan mina små påhitt skulle jag bli tokig att vara hemma så här länge!
 
 
 
Nu är det bara lampan som ska bytas ut för jag tycker inte den passar till bordet, tror att  den får byta plats med lampan i mitt pysselrum helt enkelt.
Får nog goprata med gubben igen!
 
 
                                                                                   Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Ser ut som ett inrednings repotage, gud va fint du bor :D

2014-03-12 @ 22:11:30
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Jenny

Åhhh va snyggt! :)

Kram Jenny

2014-05-12 @ 13:04:48
URL: http://hjartatsvitahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0