Presentkort





Äntligen så varmt att man kan vara ute, har tillbringat hela helgen med att plantera och rensa rabatter. Vågar till och med att lämna plantorna ute på nätterna. I lördags var det jättedåligt väder, trodde att hela huset skulle blåsa bort. Typiskt när man har så mycket att göra ute! Kommer då på att jag har ett presentkort på det Blommiga Bageriet kvar sedan jag fyllt år. Perfekt att åka dit en dag som denna!
Naturligtvis hittar jag massor av saker där, bla detta lilla växthus med tillhörande redskap.













Tror inte jag ska ha det som växthus, vill nog ha värmeljus eller nåt annat i det.






2 jättesöta ljuslyktor, som ska få hänga i dom stora krukorna vid bron.





En lång bricka, 2 baljor och några hjärtan i zink blev det också.



                                                                                    Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Oj så mycket fint!!

Älskar zink!



Ha det bra!



Kram Liza

2011-06-07 @ 09:01:48
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: emelie

Vilka söta ting skapar verkligen ha begär

2011-06-08 @ 21:58:49
URL: http://empapempan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0