Höganäs



Ikväll när jag kom hem från jobbet låg det ett stort paket och väntade på mig. Nyfiken som jag är slet jag upp det med en gång, det var en jättestor ängel från Miljögården (60cm) som jag fått av min kära mor för att jag hjälpt henne med flytten. Gissa om jag blev glad. Det blev alldeles för mörkt för att fota i kväll så ni får hålla till godo med min samling av Höganäskrukor som står uppe på våra köksskåp. 




 

Vårt kök ska renoveras så det blir inte så mycket bilder därifrån, luckorna är under all kritik.
Kök byter man ju inte så ofta så det gäller att välja rätt. Vi (jag) har i alla fall bestämt att det blir vitt!




Har man tur kan man lösa dessa krukor på auktion till ett rimligt pris.



                                                                                                        Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0