Konfirmation



Helgens 3 händelser är över. Melodifestivalen gick ju ganska bra, hockeyn ska vi inte prata om, så det får bli mitt barnbarns konfirmation som förgyllde denna helg, trevligt att umgås med folk som man inte träffar så ofta. Konfirmationen ägde rum i en jättevacker kyrka i Ö-vik.
Tunikan som jag hade på mig är köpt på Bik Bok och är vald av konfirmanden när vi var i stan och shoppade.





Visar min gamla bibel nu när jag skriver om kyrka och konfirmation.





Tycker om texten i bibeln.

Här har det regnat i snart en vecka, så nu längtar vi efter sol och värme. Allt går ju så mycket lättare när solen skiner!
                                                                                  Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0