Snus och kladdkaka

Om man som jag gillar det skavda och nötta kan man enkelt fixa det själv. Här har jag använt en brun ram som jag målat vit och sedan slipat med sandpapper. Ramen med ett recept på kladdkaka står på min kökshylla tillsammans med farfarsfars gamla snusburk. (utan snus)




Mina kakburkar får stå på den andra sidan.




I morgon blir det bullbak, mitt barnbarn har beställt 200 bullar till sin konfirmation, undrar om jag hinner det på en kväll?


                                                                                              Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi utan snus försmäktar man, det hävdar iaf Pippi Långstrump ler Jätte fin burk! Du har verkligen många fina saker efter dina anhöriga, sådant är alltid skoj! Hoppas bullbakandet går bra, lämpligt väder att syssla med sådant nu... KRAM!

2011-05-12 @ 10:17:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Undrar vars du köpt skyltarna du har på kakburkarna? Jättefin blogg, kul att se!

2011-05-12 @ 17:42:53
Postat av: Huset vid vägen

Sara. Skyltarna har jag köpt på Dorotea Blomserhandel.

2011-05-12 @ 22:16:07
URL: http://husetvidvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0