Ny lampa



Mitt auktionsfynd får vänta eftersom det blåste alldeles för mycket för att vara ute idag. Istället blev det fönsterputs, tvätt, och matlagning. Brukar passa på när jag är ledig att laga massor med olika maträtter som jag fryser in. Bra att hitta eftersom vi båda tar med matlåda till jobbet.



Har nu fått hem den fina lampan till skrivbordet som jag önskade. Gillar stilen på lampan då den ser lite gammaldags ut. Dottern valde dessutom en snygg färg.


     

                                                                                                             Ha det gott.


Kommentarer
Postat av: jenny

2011-10-02 @ 14:55:02
Postat av: jenny

vilken söt liten lampa :)

2011-10-02 @ 14:55:19
URL: http://jennysdockhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0