Nymålat



När jag lutade av månbordet passade jag på att ta den gamla stolen och kistan också. Har 4 likadana stolar men bara 3 som är målade. Min dotter har "lånat" stolarna och väntar nu på att den 4e ska bli klar.





 

Kistan som är målad blev alldeles för vit så jag var tvungen att slipa lite på beslagen. Nu får den stå under ett gammalt skrivbord.






Ett gammalt furufärgat nyckelskåp har också fått lite färg, tycker om när det ser så där slitet ut.


                                                                                                      Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Johanna - Projekt Trappgatan

Det blev ju hur fint som helst!

Hur lutar man av saker?

2011-09-14 @ 21:14:09
URL: http://projekttrappgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0