Härlig Söndag




Tänk att min önskan gick i uppfyllelse, fint väder nästan hela helgen!
Har fått jättemycket gjort denna helg, känns så skönt nu när snön är borta från gräsmattan och man får städa bort vintern. Lite nya planteringar blev det också, var ju tvungen att ta bort alla påskblommor!
Det blev penseer än så länge, plockade även lite blåbärsris som är så fint ihop med dem.
Några bilder från planteringarna blev det inte så det får bli några köksbilder i stället!





Det är denna vägg mellan kök och matrum som jag vill ta bort, hoppas gubben ger med sig snart!






Skrattar när jag tittar på den första bilden, ser ni att jag glömt att ta ner fästena för gardinstången?!
Här är det jaktmöte i kväll (igen) därav det tidiga inlägget!



                                                                                Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som alltid underbara bilder du bjuder på !! Kika in hos mig, har en överaskning som väntar på Dig!! Kram Kate

2012-04-29 @ 23:20:52
Postat av: Anonym

Vart har du köpt rullgardinerna? Du har detså fint!!

2012-05-03 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0