Hockeyänka




Halloj, ja här sitter man när gubben är på hockey, hoppas nästan på Brynässeger så det blir slut på eländet!
(tur att han inte hörde det där!)
Finaste påskblomman som jag fick av R slängde jag i dag, kul när blommor håller så länge!






Måste visa lyktorna jag hittade på Rusta, tror att de blir jättefina ute på altanen i sommar!





Tänk så det kan gå, hade ju lovat mig själv att det inte skulle bli några fler lyktor, men hur ska man kunna gå förbi såna här, inte jag i alla fall!






En doftpåse som luktar så gott fick också följa hem.


                                                                                                                 Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Anna

De där ljuslyktorna har jag kikat på länge. Jag jobbar på Rusta. Dock så har jag ingen bra plats att ställa dem på :)

2012-04-17 @ 21:19:14
URL: http://annaanilsson.blogspot.com
Postat av: Johanna

Såg också de där på Rusta! De såg jättefina ut!

2012-04-19 @ 21:15:28
URL: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0