En gammal bok

 
God afton!
Här har regnet öst ner hela dagen, såg nyss på tv att det kunde komma så mycket regn att det är risk för översvämmning, vadå översvämmning, det har väl regnat större delen av sommaren?!
I morgon är jag ledig, tror att jag ska lura iväg gubben på en loppisrunda, om vi inte flyter bort vill säga!
 
 
 
En fin gammal bok ligger på vardagsrumsbordet!
 
 
 
Det är inte en riktig bok utan en förvaring till fjärrkontroller.
 
 
 
Boken hittade jag på Borghällagården.
 
 
                                                                                                 Ha det gott
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kate

Smart och snygg förvaring av tråkiga fjärrkontroller. Vit färg gör verkligen underverk!! Såå fräscht när den blev vit och lite kuddar i. Jättesnyggt!
Åhhh, vad gott med surströmming, det vattnas i munnen bara man läser om det!!! Njut av varenda tugga..:)) Önskar Dig en ny skön vecka, kram Kate

Svar: Surströmmingen var jättegod men jag blev jättedålig på natten, åt nog för mycket!
husetvidvagen.blogg.se

2012-08-27 @ 07:10:51
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0