Kuddkriget fortsätter



God kväll! Sliter mig ifrån stickningen en stund för att titta in till er. Mannen i huset har lovat att ta itu med hyllan i morgon, hade jag varit ok i ryggen hade nog hyllan varit uppe redan. När jag får en ide' vill jag helst att den görs direkt, men nu får jag snällt vänta tills "gubben" har tid!










Förresten så är kuddarna till Therez snart färdiga, ska bara sy ihop dom.




Hon fick välja knappar själv, det blev den undre med svart.

Bilderna med hjorten kommer från matrummet.


                                                                                                   Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Kate

Tråkigt och irriterande när man inte kan fixa vissa saker själv..:(

Hoppas du får hjälp imorgon av "gubben"!! Ha en skön lördagkväll, kram Kate

2012-02-11 @ 19:37:36
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.com
Postat av: Therez

Åhh kuddarna kommer bli så himla fina på vår säng! Du är bäst mammsen! Hi hi! Kram

2012-02-11 @ 23:02:07
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0