MRToch REA



Äntligen var det dags för magnetrönken i dag! Trodde jag skulle få resultatet med en gång men det kan ta upp till 14 dagar innan det kommer. Lite otäckt var det men det gick bra. När vi ändå var i stan passade vi på att kolla på rean, orkade bara med 2 affärer. Några fynd blev det i alla fall, 2 nya kuddar, en tunika, pyttesmå pajformar, och jättesnygga knästrumpor med spetskant, visar i morgon om ljuset tillåter. Var även in på Kronans Blommiga Bageri på hemvägen och köpte Trollhassel, har några ideer jag måste ta tag i.
Änglarna på bilden fick jag i julklapp, älskar änglar i alla former så dessa får nog stå framme ett tag.

                                                                                            Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka vackra vinteränglar, klart de ska få stå framme ett tag till! Kom just på att jag har några siafigurer som påminner om dessa i gömmorna som jag borde leta fram och låta stå framme en stund... Ser fram emot att se vad du hittar på med trollhasseln!

KRAM

2012-01-05 @ 07:47:35
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0