Hipp Hipp Hurra ända till USA

 
 
Ikväll sänder jag grattiskramar till min yngsta dotter Therez på hennes 30 årsdag! Är man född den 4 juli är väl USA det bästa stället att fira sin födelsedag på! Synd bara att inte mamma kan bjuda dig på din favoriträtt, men det får vi ta igen när ni kommer hem!
Så till presenten (det stora projektet) som jag inte var säker på om jag skulle hinna göra färdig till Juli!
Kom på till Påsk att Therez alltid velat ha ett virkat vitt överkast till dubbelsängen, det blev många timmar med virknålen men nu är det äntligen färdigt!
Hoppas bara att hon gillar mönstret, det enda jag visste var att hon ville ha uddar på överkastet.
Så jag säger bara: Grattis älskade Therez och hoppas att du får en alldeles alldeles underbar födelsedag därborta!  
Grattiskramar till J också, som redan haft sin födelsedag!
 
 
 
 
 
Blev så ivrig när jag skulle fota att jag glömde pressa överkastet!
 
 
 
                                                                       Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Therez

Fina fina lilla mamma! Tusen tusen tack! Jag/vi är såååå glad och kan knappt bärga oss till det får ligga på sängen hemma! Det är sååååå vackert! Åh vad glad vi är!

Just nu sitter vi och äter middag på t.g.i fridays i los Angeles samtidigt som vi firar min födelsedag. Många kramar från oss

2012-07-05 @ 05:24:05
URL: http://www.therez.se
Postat av: Veronica

SSSåå fint det blev. Underbart duktig du är.Kram kram

2012-07-05 @ 10:19:42
URL: http://lillatjejligan.blogg.se
Postat av: Sylvia

Ett mycket fint överkast. Verkligen beundrar dina verk.

2012-07-05 @ 10:59:17
Postat av: Anna

Åå så underbart överkast, ett sånt skulle jag väldigt väldigt gärna vara ägare till:)

2012-07-09 @ 00:23:17
Postat av: Josse

Hej. Fick tips av Therez att skriva och be om mönstret till det vackra överkastet i grått som du virkat till henne. Har fått en beställning på ett överkast till min svågers bröllop och det du hade virkat är det jag tyckte var finast av alla bilder jag hittade.
Tack på förhand.

2012-07-30 @ 22:33:58
Postat av: Josse

Jag såg det vackra överkastet i grått som du virkat åt Therez och undrar nu om jag skulle kunna få mönstret.
Tack på förhand.

2012-07-31 @ 09:17:10
Postat av: Carina Forselius

Hej
Jag skulle gärna vilja ha mönstret till överkastet.
Ska virka ett till min dotter i 30-års present.
Mvh Carina

2016-05-24 @ 13:30:33
Postat av: Tiina

Hejsan!

Finns det möjlighet att köpa mönstret till det underbara överkastet?

Mvh Tiina

2016-07-15 @ 16:05:24
Postat av: Maria

Vilket fint överkast. Var kan man hitta mönster till detta. Har letat efter ett fint mönster länge och här är det ;)

2017-02-03 @ 12:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0