En sliten grimma




Hej där!  Det är snart 6mån sedan min häst travade iväg till de evigt gröna ängarna. Tiden går men det gör fortfarande lika ont! Har hängt upp hans grimma på tjurskallen + en liten tuss av manen.
Satt igår och funderade på vad jag ska göra av alla hästsaker, sälja vill jag inte, slänga vill jag heller inte göra.
Efter lite funderingar kom jag äntligen på vad jag skulle kunna göra av skaklarna till släden.





Gillar det slitna, det syns att de är dragits massor med dem!
Vad jag gjorde av skaklarna får ni se i morgon!


                                                                           Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, tittade igenom din blogg lite. Älskar den ! Jag har med häst, eller hästar. En av mina älsklingar gick bort i somras och jag bestämde mig för att göra ett lapptäcke av schabrak och gamla täcken. Inte bara hans utan några från de andra också. Tvättade noga och såg till att det blev som nytt. Det blev underbart! Så många olika färger, jag använder det inte så mycket men det är fint att titta på.

Hoppas du har det bra och ha ett gott nytt år !

2012-12-31 @ 14:16:33
Postat av: Anonym

Skaklarna blev ju till nytta.... och fint blev det,det fanns en hel del mycket gammal utrustning, som hade använts till hästarna här på gården, när vi tog över. Tyvärr hade vi inbrott och allt blev stulet, även utrustningen till våra egna hästar.

2014-01-16 @ 16:17:01
URL: http://liljegardenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0