Hemliga projektet fortsätter.




Hej Hej, någon bild på det hemliga projektet blir det inte, trots att det snart är färdigt!
Dottern får fortsätta att vara nyfiken ett tag till i alla fall.
Idag har jag varit ledig, hade planerat att vara ute och plantera några buskar som gubben köpt när han var i stan, men vem vill vara ute i denna kallblåst!? Tänk vad avundsjuk man blir på er som redan har utslagna träd och buskar!





Det blev ingen plantering idag, men jag lyckades baka en massa bullar i stället som jag nu ska stoppa i frysen!
Bilderna som kommer från matrummet har inte alls med inlägget att göra, glömde som vanligt att ta några i dag.


                                                                                 Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Kate

Så fina hyllor och sååå gott med nybakta bullar. Själv bakade jag lite med dagbarnen, sk Silviakaka!!! Ha det gott, kram Kate

2012-05-15 @ 06:25:46
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Vad fint det ser ut!

2012-05-16 @ 13:29:13
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0