Olivträd & Restkuddar




Gokväll!  Äntligen kom värmen, en hel dag tidigare än utlovat!
Hoppas det håller över helgen nu när det är Pingst och att alla Mammor får en varm och härlig Söndag!
Själv jobbar jag men allt går ju mycket lättare när solen skiner, eller hur?
Olivträdet som gubben kom hem med när han var i stan har fått jättemycket blommor, undrar om jag vågar ställa ut det på dagarna nu?!





Har aldrig sett så mycket blommor på ett olivträd förut!






Förresten har jag gjort 2 kuddar till oss själva, lite mindre men de passar både i färg och storlek på soffan i matrummet.


                                                                                       Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Annica Skoglund

Åh, vilken hemlängtan jag fick nu när jag kom in på din fantastiska sida! Och vilket underbart olivträd som du fått av maken - det blommar ju något alldeles kolossalt:)

2012-05-26 @ 10:39:13
Postat av: Kate

Jisses ,vad det blommar!!! Så vackert!! Ha det gott, kram Kate

2012-05-29 @ 22:20:17
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.com
Postat av: Therez

Grattis mammsen på födelsedagen! Kramar i massor!

2012-06-03 @ 19:38:06
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0