Snö!!!!!!!!!




Halloj, höll på att ramla ur stolen när dom varnade för snö på väderleksrapporten ikväll, snö är väl det sista vi vill ha nu! Nåväl vi är ju van med det mesta när det gäller vädret häruppe!
Ikväll tipsar jag om en jättebra handtvål som jag köpt på Twilfit. Med min nickelallergi är det inte så lätt att hitta produkter som fungerar, hade tur att få prova den hos dottern innan jag köpte den, lite dyr men jättebra eftersom den inte torkar ut huden.






Den fina nyårskrukan,lyktan eller vad man nu vill ha den till har förökat sig, med murgrönor blev det passande krukor till bordet!






Du som undrade över gardinerna, de är köpta på Ikea för 3 år sedan



                                                                                            Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Kate

Så snyggt med grönt och silver! Önskar Dig en skön fredag, kram Kate

2012-05-04 @ 06:44:43
URL: http://nummertrettiofyra.blogspot.com
Postat av: Therez

Så fint mamma och visst är tvålen grymt bra! Kram hela dan!

2012-05-06 @ 09:38:48
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0