Granris i konservburkar

 
Hej på er!
Som ni ser är det inte mycket kvar av snön som vräkte ner förra veckan! Här har vi gjort lite vinter med granris och adventsgranar vid bron, ljusslingorna får vänta fastän det kliar i fingrarna!
Konservburkarna har jag fått av en snäll bagare, ska nog tigga några till eftersom de är så stora!
 
 
 
 
Den lilla släden har fått sin vanliga plats.
Till sist visar jag min senaste hittepågrej, visar när det är klart!
 
 
 
 
 
                                                                                   Ha det gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kära lilla mamma, kan du tigga några plåtburkar till mig också. Kram kram

Svar: Hej vännen! Ska tigga några till dig också, tar med dem när jag kommer!
Kram Mor
husetvidvagen.blogg.se

2012-11-15 @ 12:39:21
URL: http://lillatjejligan.blogg.se
Postat av: Madeleine Jonsson

Hej!
Att gå in på din blogg är så roligt och du är så iderik. Mattorna och plädarna du virkar är så fina.
Hur hinner du med allt. Så fint du gjort utanför ditt hus. Den lilla släden är helt underbar.
Jag blir sugen att göra så där fint som du gjort på ytterväggen med granris. Tack för din fina blogg och tack för att jag får titta in.
Madeleine

Svar: Hej Madeleine! Så snällt av dig, nu blev jag riktigt rörd! Kram Mariana
husetvidvagen.blogg.se

2012-11-15 @ 17:29:16
Postat av: blockethuset

Fint utomhus...jag har också lite gamla konservburkar, mest till att ha prylar i..

2012-11-20 @ 12:43:02
URL: http://www.blockethuset.blogg.se
Postat av: Kjell

Mycke härlig skaparglädje :)
och vad fint de blir..
Jag har massor med prylar som man blir inspirerad att
hitta nya jobb åt...:)

fridens..allt gott.

2013-01-29 @ 00:51:39
URL: http://bakgardsgranden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0