En pigg 200 åring

 
 
Gokväll på er, kul att ni är så många som tittar in till mig!
Ikväll visar jag min gungstol som varit i släktens ägo i över 200 år!
Hade turen att ärva den efter min far och förhoppningsvis håller den 200 till nu när jag har renoverat den.
 
 
 
 
Så här fin blev den med lite vit färg och att den skulle få stå i uterummet var givet.
Det fattas en del målning där men det får vänta tills det blir vår, nu är det alldeles för kallt för att måla.
Att vänta på vår och värme har jag inte tålamod till, in med alla möbler på en gång för sån är jag och det är väl inte hela världen att flytta på möblerna när det är dags för målning!
 
 
 
 
Ännu en pläd är gjord, denna gång en vit som ska bo i uterummet!
 
 
 
 
 
                                                                                                  Ha det gott
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kul med en glimt från uterummet, tänkte just kika in och efterfråga bilder i från det *ler* Har blivit så nyfiken då jag kört förbi och sett hur ihärdiga ni varit med byggande å målande, toppen resultat!!! KRAM

Svar: Tack Therese! Eran går inte av för hackor den heller, supersnyggt golv ni har där!Är du nyfiken kommer det flera bilder från uterummet i kväll!
Kram
husetvidvagen.blogg.se

2012-10-25 @ 09:26:09
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: emelie

fin blogg härliga idér!

2012-11-24 @ 20:18:28
Postat av: Ida

Gu så fin gungstolen blev!

2013-01-28 @ 15:59:08
URL: http://aidu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0