Det misslyckades

 
Hallå!
Nu är jag tillbaka efter födelsedagsfirandet, äldsta barnbarnet har hunnit bli 16 år och självklart åkte jag dit för att fira henne! Det är alltid kul att träffa nära och kära och framför allt att få träffa småtrollen!
Som ni ser på bilden har jag misslyckats med en avlutning, efter 4 försök var det bara att ge upp!
Nu är det målning som gäller, men vilken färg?! Vita, svarta eller både vita och svarta, vill inte ha dem röda i alla fall!
 
 
 
Det lilla fågelbadet får hänga ute ett tag till, när det blir kallare brukar jag tända ett oljeljus där.
 
 
 
Marschallhållaren som kommer från samma ställe som fågelbadet används flitigt!
Varje kväll tänds det massor av ljus i Huset vid vägen, både inne och ute!

 
 
                                                                                         Ha det gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0