Hallen

 
 
Hej, jag fortsätter att bjuda på suddiga bilder, i alla fall tills ljuset återvänder!
Här ser ni vart det lilla skåpet hamnade efter att ha släpats runt flera varv i huset!
Förvaring kan man aldrig få för mycket av, i skåpet ryms både skor och andra saker som man inte vill ha framme!
 
 
 
 
Under jul har en fuskgran med vita fåglar fått stå uppe på skåpet! Nu åker granen ner i källaren, fåglarna behåller jag uppe för de ska få pynta det kommande påskriset!
 
 
 
 
Den lilla tavellisten som tidigare satt där skåpet nu står har fått en plats mellan ljulyktorna, det blev kanske för mycket, men nu får det vara så ett par dar i alla fall!
 
 
                                                                              Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Gud va jag älskar din inredning!

2013-01-02 @ 23:00:11
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Ida Ottosson

Jag är så glad att jag hittade hit till din blogg! Jag är helt förälskad i din inredning, precis så som jag vill ha det!
Blir alltid lika glad när du gjort ett nytt inlägg :)
Ha det gott!

2013-01-03 @ 10:02:59
URL: http://idaottosson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0