Nytt till hallen

 
 
Halloj!
Är nu hemma efter dagens bravader, det hela gick bra och nu är det bara att vänta på ett utlåtande av läkaren!
Kom på att jag glömt att visa vad jag kom hem med efter mitt besök hos dottern, det blev en ny toaskylt och ett vaxljus som doftar underbart, dessutom sprakar det om ljuset när det brinner!
Nu är det lite ommöblering på gång här hemma, var in på Jysk för att köpa några innerkuddar till min stickning när vi sprang på veckans fynd!
Visar vad det är så fort vi har stökat färdigt, här kommer en bild på hur hallen ser ut för tillfället!
 
 
 
 
Den lilla skylten på toadörren är i alla fall uppsatt, hoppas det går lika fort med andra sidan för det är där som förändringen ska ske!
 
 
                                                                                            Ha det gott
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0