Julklappar

 
God Fredagkväll!
Tänkte visa några av de julklappar som jag fick innan jag glömmer det!
Ljuslyktorna till höger på hyllan har jag fått av mitt barnbarn, det följer med en pinne för att hänga upp dem men jag tycker de passar stående på hyllan också!
 
 
 
Jättefint sken är det i alla fall.
 
 
 
En snygg liten glasbox som står på skåpet fick jag också.
Tror att dottern köpt den i London!  Den är så fin att jag är tvungen att lyfta på locket varje dag!
 
 
 
Det var några av de klappar jag fick.
Idag har jag fotat i uterummet, kallt som attan var det så det blev bara 3 bilder!
 
 
 
                                                                              Ha det gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Underbara bilder :) Dottern min tipsade om din blogg och nu har jag ägnat helgen att kolla igenom alla dina inlägg...så vackert du har det och vilken massa inspiration jag fått :) Tack!
En liten fråga...vad står det på väggen över ditt vackra skåp? Ser bara your dreams...

Svar: Hej och tack, det står Chase your dreams!
husetvidvagen.blogg.se

2014-01-19 @ 19:00:14
URL: http://ivaven.blogg.se
Postat av: Kristina

Hej, hej!
Jättefin blogg! Tänkte höra om man fick fråga var du fått tag i dom snygga konsollerna?

Svar: Hej Kristina!Har inget minne varifrån de kommer
husetvidvagen.blogg.se

2014-02-22 @ 10:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0