Tillbaka

 
Hej på er!
Ni tror väl att jag trillat av pinn när det blev alldeles tyst här!
Riktigt så illa är det inte, men med en huvudvärk som går till historien och halvblind på ett öga var det bara att låta bli datorn!
Nog om det för nu är jag tillbaka, synd bara att jag inte har några nya bilder, men det kommer för gubben har förärat mig med en ny kamera!
Tills dess får ni nöja er med sommarbilder från vårt uterum som nu är färdigt.
Den virkade mattan och korgen är de handarbeten som jag klarat av att göra under sjuktiden.
 
 
 
Mattan och korgen har jag virkat av nylontrasor, fort och smidigt går det men de blir jättetunga!
 
 
 
Som vanligt när jag gör något kan jag inte sluta, var tvungen att virka 2 till!
 
 
                                                                             Ha det gott
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad roligt att du är tillbaka,har saknat dig och bloggen.Har ofta varit in men,nu ikväll var du här.Så många goa inredningsdetaljer du visar.kram Lisa.

Svar: Tack Lisa! Kram
husetvidvagen.blogg.se

2014-01-12 @ 21:47:03
Postat av: Dixi Wonderland

Äntligen! Har saknat din blogg ska du veta :)

Svar: Kul att du saknat min blogg!Kram
husetvidvagen.blogg.se

2014-01-12 @ 22:30:33
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Kate

Varmt välkommen tillbaka till bloggvärlden! Vad skönt att Du mår bättre nu, verkar vara en ordentlig resa Du fått gjort... :(
Såna mattor virkade min mormor på löpande band, fast med plastband på rulle om jag minns rätt..
Önskar Dig en ny fin start på veckan.
Måndagskram från Kate

Svar: Tusen tack Kate!
husetvidvagen.blogg.se

2014-01-13 @ 08:59:20
URL: http://www.nummertrettiofyra.blogspot.se
Postat av: lisa

Hej Lisa här, vart köper du nylontrasor.Kram lisa.

Svar: Hej tillbaka, trasorna finns på Wiiks lanthandel, (billiga är de också)
husetvidvagen.blogg.se

2014-01-13 @ 15:43:50
Postat av: Therez

Äntligen är mammsen tillbaka! <3

Svar: Tack vännen! Kram
husetvidvagen.blogg.se

2014-01-13 @ 21:45:23
URL: http://www.therez.se
Postat av: Lisbeth Högberg

Äntligen tillbaka har saknat dina fina inlägg!

Svar: Tackar!
husetvidvagen.blogg.se

2014-01-13 @ 22:22:20
Postat av: Anonym

Åh vad skönt att du mår bättre

Svar: Tack!
husetvidvagen.blogg.se

2014-01-14 @ 12:12:04
Postat av: jessica

åh vad skönt att du mår bättre!
Nylontrasor?? Vart hittar man sådana?


Svar: Tack, trasorna finns på vårt lilla Ullared! (Wiiks lanthandel)
husetvidvagen.blogg.se

2014-01-14 @ 12:12:50
URL: http://jessicaochlivet.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag säger som Gert Fylking - Äääääääntligen! Du har varit så saknad i bloggvärlden ska du veta, och jag ser fram emot massor av bilder från ert uterum, och så hoppas jag att du känner dig kryare nu å får fortsätta att så vara!!! Varmaste kramarna

Svar: Tusen tack, kram tillbaka
husetvidvagen.blogg.se

2014-01-14 @ 14:12:57
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: SivLouise Orädd

Hej!
Välkommen tillbaka.

2014-01-30 @ 12:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0